TERMENI SI CONDITII

Acest regulament se aplica tuturor vanzarilor de bunuri de catre CUTOC STORE SRL prin intermediul acestui site web

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor ce se regasesc mai jos. Daca nu sunteti de acord cu termenii si conditiile companiei CUTOC STORE SRL va rugam nu accesati acest site.

CUTOC STORE SRL isi rezerva dreptul de a efectua modificari ulterioare acestui contract, fara a notifica in prealabil partile.

1. Definitii

In interesul prezentului regulament, urmatorii termeni se definesc astfel:

• beneficiar = persoane fizice sau juridice ce plaseaza o comanda pe acest site web;
• furnizor = compania CUTOC STORE SRL, identificata la Registrul Comertului cu J40/24275/2022, Cod unic de inregistrare RO47304421 avand sediul social in Str Argentina nr 25 Bucuresti, denumit in continuare cutoc.ro;

• produse  = bunuri care urmeaza a fi livrate de furnizor catre beneficiar ca urmare a contractului incheiat;
• comanda = o forma electronica de comunicare intre beneficiar si furnizor, prin care furnizorul isi da acordul de livrare a produselor solicitate, iar beneficiarul este de acord sa achite contravaloarea produselor comandate;
• contract = o comanda confirmata si validata de catre furnizor.

2. Drepturi de autor

Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site web apartin in totalitate companiei cuToc.ro si nu se pot copia sau folosi fara acordul scris al proprietarului.

Persoanele care acceseaza acest site web au dreptul de a vizualiza intregul continut si sa insereze link-uri catre acest site web pe alte site-uri cu caracter comercial sau publicitar.

cutoc.ro. isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii care au un comportament inadecvat sau limbaj necivilizat si agresiv.

3. Confidentialitatea datelor

cutoc.ro garanteaza pentru protectia si confidentialitatea datelor dumneavoastra personale conform Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare si a Legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces asupra datelor personale, de modificare, dreptul de a inceta prelucrarea lor, dreptul de opunere a prelucrarii lor si dreptul de a va adresa justitiei. Va puteti exercita aceste drepturi prin expedierea unei cereri scrise, semnata si datata, la sediul cuToc.ro.

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul acestui site web sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul www.cutoc.ro va fi considerata tentativa de frauda si va fi pedepsita penal conform legislatiei romane in vigoare de catre autoritatile competente.

Datele dumneavoastra personale sunt colectate, in maxima siguranta, numai in scopul de a va inregistra si livra comenzile efectuate. cuToc.ro. recomanda tuturor parintilor si tutorilor legali sa informeze minorii, intr-un mod cat mai corect si adecvat, cu privire la utilizarea datelor cu caracter personal, in momentul utilizarii site-ului.


Politică de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal


Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental , prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei. Am pregătit aceast document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Cine suntem și cum ne puteți contacta


cutoc. este denumirea comercială a CUTOC STORE SRL ., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social in Str Argentina nr 25 Bucuresti cod unic de înregistrare fiscală RO47304421 (în continuare "cutoc.ro" ) În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele dvs cu caracter personal.

Întrucât suntem întotdeauna deschiși să aflăm opiniile dumneavoastră, precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, vă încurajăm să contactați Responsabilul cutoc.ro cu protecția datelor la adresa de e-mail gdpr@cutoc.ro sau prin poștă sau curier la Str Oxigenului nr 2c hala b2 sat Caldararu com Cernica IF cu mentiunea: în atenția Responsabilului cutoc.ro cu protecția datelor.


Datele solicitate clientilor nostri si scopul prelucrarii acestora:


- nume si prenume, adresa de livrare a coletului si un numar de telefon al persoanei care va primi comanda (pentru a putea efectua livrarea comenzilor catre dumneavoastra )


- solicitam o adresa de e-mail (pentru a va transmite factura electronica aferenta produselor achizitionate )


Când vă creați un cont cutoc.ro, ne transmiteți: adresa de e-mail, numele și prenumele, adresa de livrare/facturare;


Vă oferim și posibilitatea de a vă înregistra în platforma cutoc.ro prin contul dvs Facebook sau Google. Dacă optați pentru una dintre aceste variante, veți fi direcționați către o pagină administrată de Facebook Inc / Google LLC, unde aceștia vă vor informa cu privire la transferul datelor dvs. către cutoc.ro Puteți consulta politicile de confidențialitate Facebook, respectiv Google, folosind următoarele link-uri:
https://www.facebook.com/about/privacy
https://policies.google.com/privacy


Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs în timpul vizitării site-ului nostru web , pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs. Vă invităm să aflați mai multe detalii în acest sens prin consultarea secțiunii privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.
Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 16 ani.


Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre


Ne dorim în permanență să vă oferim cea mai bună experiență de cumpărare online. Pentru aceasta, putem colecta și utiliza anumite informații în legătură cu comportamentul dvs. de Cumpărăror, vă putem invita să completați chestionare de satisfacție subsecvent finalizării unei comenzi .

Pentru marketing


Vrem să vă ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care vă interesează. În acest sens, vă putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” sau ati aratat interes sa le achizitionati, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, și putem afișa recomandări personalizate pe site-ul web și în aplicația smartphone. Pentru a vă pune la dispoziție informații de interes pentru dvs., putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de cumpărător (de ex. produsele vizualizate / adăugate în wishlist / achiziționate) pentru a vă crea un profil. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților dvs. și că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă afectează similar într-o măsură semnificativă.

În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul dvs. prealabil. Vă puteți răzgândi și retrage consimțământul în orice moment, prin:
– Modificarea setărilor din contul de client în secțiunea “Abonările mele”;
– Accesarea link-ului de dezabonare afișat în cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi;
– Contactarea cutoc.ro folosind detaliile de contact descrise mai sus.


În anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing, urmând să dăm curs cererii dvs.


Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal


Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp aveți un cont în platforma cutoc.ro . Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.


Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal


După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:
– furnizorilor de servicii de curierat;
– furnizorilor de servicii de plată/bancare;
– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;
– furnizorilor de servicii IT;
– altor societăți cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a bunurilor si serviciilor noastre.


În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.


Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terții persoane juridice de drept privat se realizeaza în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.

În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter personal


În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul României.


Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal


Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație si le stocam pe servere securizate, asigurând in acelasi timp redundanța datelor.


În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.


Ce drepturi aveți


Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției. După caz, puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor.

Mai multe informații despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obținute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.

Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Vă rugăm să rețineți următoarele aspecte dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:

Identitate. Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dvs. cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa de e-mail aferenta contului cutoc.ro. In caz contrar, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.

Onorarii. Nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita vreun drept în ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului în care solicitarea dvs. de acces la informații este nefondată, respectiv repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în asemenea circumstanțe. Vă vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a vă soluționa cererea.

Durata de răspuns. Ne propunem să răspundem la orice solicitări valide în termen de 30 zile.S-ar putea să vă întrebăm dacă puteți să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume vă îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dvs.

Drepturile terțelor părți. Nu trebuie să respectăm o cerere în cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.

Drepturi vizate 


Accesul
Puteți să ne cereți:
- să confirmăm dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal;
- să vă punem la dispoziție o copie a acestor date;
- să vă oferim alte informații despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgăm, dacă le transferăm în străinătate și cum le protejăm, cât timp le păstrăm, ce drepturi aveți, cum puteți face o plângere, de unde am obținut datele dvs., în măsura în care informațiile nu v-au fost deja furnizate prin această informare.


Rectificarea
Ne puteți cere să rectificăm sau să completăm datele dvs cu caracter personal inexacte sau incomplete.
Este posibil să încercăm să verificăm exactitatea datelor înainte de rectificarea acestora.


Ștergerea datelor

Ne puteți cere să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care:
- acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate
- v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ); sau
- dați curs unui drept legal de a vă opune sau acestea au fost prelucrate ilegal


Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară:
- pentru respectarea unei obligații legale sau
- pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.


Există anumite alte circumstanțe în care nu suntem obligați să respectăm solicitarea dvs. de ștergere a datelor, deși acestea două sunt cele mai probabile circumstanțe în care v-am putea refuza această solicitare

Sa aveti in vedere ca, inaintea exercitarii acestui drept, sa va descarcati din contul cutoc.ro si sa va salvati toate documentele aferente comenzilor efectuate In cazul in care nu efectuati acest demers inainte de a va exercita dreptul de stergere, veti pierde toate aceste documente iar cutoc.ro va fi in imposibilitate de a vi le pune la dispozitie, dupa caz, deoarece procesul de stergere a datelor, respectiv a contului cutoc.ro, cu toate datele si documentele aferente acestuia, este un proces ireversibil.


Restricționarea prelucrării datelor


Ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai în cazul în care:
- acuratețea lor este contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne permite să verificăm acuratețea acestora; sau
- prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse; sau
- acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în instanță; sau
- v-ați exercitat dreptul de a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre prevalează este în desfășurare.
Putem continua să folosim datele dvs. cu caracter personal în urma unei solicitări de restricționare, în cazul în care:
- avem consimțământul dvs.
- pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță
- pentru a proteja drepturile cutoc.ro sau ale altei persoane fizice sau juridice.


Portabilitatea datelor
Ne puteți cere să vă furnizăm datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acesta să fie „portat” direct către un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă: prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dvs și prelucrarea se face prin mijloace automate.
Opoziția
Vă puteți opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în temeiul interesului nostru legitim, în cazul în care considerați că drepturile și libertățile dvs. fundamentale prevalează față de acest interes.
De asemenea, vă puteți opune oricând prelucrării datelor dvs. în scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fără a invoca vreun motiv, caz în care vom înceta în cel mai scurt timp posibil această prelucrare.

Plângeri
Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele:
Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania
Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;
E-mail:anspdcp@dataprotection.ro

Fără a vă afecta dreptul dvs de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, și vă promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.

Reamintim faptul ca puteti contacta in orice moment Responsabilul cutoc.ro cu protecția datelor prin transmiterea solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati:
– prin e-mail la adresa: gdpr@cutoc.ro sau
– prin poștă sau curier la adresa: str Oxigenului nr 2c hala b2 sat Caldararu com Cernica IF cu mentiunea în atenția Responsabilului cutoc.ro cu protecția datelor.



4. Comanda

Confirmarea comenzii de catre beneficiar aduce dupa sine acceptarea termenilor si conditiilor impuse de cuToc.ro

Se considera finalizata comanda in momentul in care beneficiarul o confirma telefonic furnizorului. Comanda nu se livreaza niciodata daca beneficiarul nu o confirma in prealabil. Prezentul contract intra in vigoare la confirmarea telefonica a comenzii de catre unul din operatorii cuToc.ro

5. Modalitati de plata

cuToc.ro. va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de a plati produsele comandate:

- ramburs, prin plata numerar catre curier la livrarea coletului;

- prin transfer bancar



6. Garantia produselor

cuToc.ro. asigura garantia tuturor produselor comercializate, conform Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiilor asociate acestora.
cuToc.ro. comercializeaza doar produse noi, aceste produse provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Certificatele de garantie sunt oferite fie de cuToc.ro, fie de colaboratorii sau partenerii acesteia.



Perioada de garantie comerciala pentru produse este de 30 zile , iar termenul de solutionare a deficientelor este de 15 zile. Durata medie de utilizare a produselor este de 60 zile, cu recomandarea purtarii alternative a mai multor perechi de incaltaminte.


Conform legii 449/2003 drepturile consumatorului sunt : 


   Art. 9. - Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.
   Art. 10. - În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.

    Art. 11. - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
   (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:
   a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;
   b) importanţa lipsei de conformitate;
   c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.
   (3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
   (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
   (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.
 
   Art. 12. - Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.
   
   Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
   a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
   b) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
   c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.
   Art. 14. - Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.

7. Garantia preturilor

Produsele comercializate pe acest site web includ TVA (19% din valoarea produsului).
Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel afisat pe site in momentul plasarii comenzii.
Ne rezervam dreptul de a schimba pretul produselor fara o notificare prealabila, insa ne asumam raspunderea ca valoarea comenzii dumneavoastra sa nu se modifice dupa confirmarea acesteia telefonic de operatorii nostri.

8.1 Livrarea comenzilor


Livrarea comenzilor se face prin curier rapid de luni pana vineri intre orele 10 - 17 .  Termenul de livrare este de 1-3 zile lucratoare de la confirmarea telefonica a comenzii.  Vor fi  3 incercari de apelare . In conditia in care dupa cele 3 incercari beneficiarul nu a putut fi contactat telefonic comanda va fi anulata si prezentul contract va fi considerat anulat.  Taxa de livrare este 19.99 lei ( tva inclus ), indiferent de numarul de produse comandate.  Nu expediem comenzi persoanelor care in trecut au avut colete neridicate de la curier sau care nu sunt confirmate telefonic.

Livrarea comenzilor se face prin firma de curierat rapid, la adresa de livrare completata la plasarea comenzii.

Nu putem garanta livrarea coletului intr-o anumita zi sau la o anumita ora. Pentru livrarea unui colet avem nevoie de un interval de 1-3 zile lucratoare. Termenul de 1-3 zile este valabil doar in cazul unei confirmari ferme din partea beneficiarului. In cazul in care coletul nu poate fi livrat in urmatoarele 1-3 zile iar beneficiarul solicita livrarea la o alta data termenul standard de livrare nu mai poate fi garantat.

In cazul in care beneficiarul nu este gasit la adresa mentionata la plasarea comenzii, curierul va reveni de doua ori in incercarea de a contacta beneficiarul. In conditia in care dupa cele doua incercari beneficiarul nu a fost gasit la adresa mentionata la plasarea comenzii, comanda va fi anulata si prezentul contract va fi considerat anulat.

In cazul in care la livrare coletul prezinta urme de deteriorare sau ambalajul este desfacut va rugam sa refuzati comanda si sa luati legatura cu departamentul de relatii cu clientii trimitand un e-mail catre adresa contact@cutoc.ro

In cazul in care produsul nu se afla in stocul nostru sau prezinta defecte de fabricatie va vom anunta telefonic sau pe email.

8.2 Costul transportului


Taxa de livrare este 19.99 lei , indiferent de localitate de livrare.


Taxa pentru returul unui colet expediat prin Cargus este :

- 9.99 lei tva inclus in cazul in care doriti sa returnati o parte din produsele comandate

- 19.99 lei tva inclus in cazul in care doriti sa returnati toate produsele comandate


Costul schimbului de produse este 19.99 lei TVA inclus , indiferent de localitate de livrare.


IMPORTANT


1. Va rugam sa returnati produsul fara urme de purtare. Produsul trebuie probabat pe o suprafata curata.  In cazul in care produsul este purtat returul nu va fi acceptat!
2. Va rugam sa impachetati cutia produslui intr-o folie/punga/hartie astfel incat sa nu fie deteriorata pe timpul transportului. Impachetarea coletului se va face de catre dvs si nu de catre curier. In cazul in care doriti sa returnati mai multe produse va rugam sa le impachetati intr-un singur colet.
3. In cazul in care nu veti impacheta produsul corespunzator sau veti da cu scotch direct pe cutia acestuia ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicat dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Taxa de inlocuire a cutiei este de 5 lei tva inclus iar a ambalajelor din interior 3 lei tva inclus.

4. Taxa de 9.99 lei este valabila doar pentru persoanele care nu au colete refuzate . In cazul in care aveti colete neridicate taxa de retur este de 19.99 lei . 

5. Ne rezervam dreptul ca in cazul in care conditiile de mai sus nu sunt respectate sa aplicam tariful standard de 19.99 lei tva inclus. Taxa de 9.99 lei este valabila doar in cazul in care produsul este returnat in aceeasi stare in care a fost livrat.In cazul in care produsul este returnat in alta cutie, fara ambalajele din interior sau nu este impachetat intr-o folie/punga/hartie va fi aplicata taxa standard de 19.99 lei.  Taxa de 9.99 lei nu se aplica pentru retururile de produse din comenzi cu o valoare mai mare de 209 lei (comenzi care au beneficiat de livrare gratuita). In acest caz se va aplica taxa standard de 19.99 lei.

6. In cazul in care avem atat schimb de produs cat si returnarea banilor taxa pentru ridicarea coletului este de 15 lei tva inclus iar a ambalajelor din interior 5 lei tva inclus.


 
8.3 Timpul de livrare

Comanda dumneavoastra va fi procesata si livrata in cel mai scurt timp posibil. Termenul de livrare este de 1-2 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, in cazul in care pe site sunt inregistrate foarte multe comenzi, ne rezervam dreptul de a mari perioada maxima de livrare cu 1-3 zile lucratoare.

8.4 Programul de livrare

Livrarile se fac de Luni-Vineri in intervalul orar 09:00-17:00. Inainte de efectuarea livrarii veti fi contactat telefonic de unul din curieri pentru a confirma adresa de livrare. 

Daca in acest timp nu sunteti la adresa de livrare, puteti cere ca livrarea sa se faca la o alta adresa sau sa specificati un interval orar in care sunteti la adresa la care ati cerut livrarea la plasarea comenzii.

Nu expediem comenzi cu plata ramburs persoanelor care in trecut au avut colete neridicate de la curier sau care nu sunt confirmate telefonic. In cazul in care in trecut exista comenzi neridicate ne rezervam dreptul de a cere plata coletului in avans, prin transfer bancar.

8.5 Tabelul de marimi


Tabelul de marimi este orientativ si comun tuturor produselor . In cazul in care marimile sunt decaltate vom preciza in descrierea produsului.

Marimi orientative 35 - 22,5 cm 36 - 23 cm 37 - 23,5 cm 38 - 24 cm 39 - 24,5 cm 40 - 25 cm 41 - 26 cm


9.1 Returnarea produselor

Produsele pot fi returnate in termen de 14 zile de la primirea coletului fara a fi nevoit sa va justificati decizia. Va rugam sa returnati produsele in aceeasi stare in care au fost livrate.

Compania cutoc.ro este responsabila doar cu returnarea banilor pe produsele comandate, nu si pe cheltuielile de transport de returnare ce revin direct in sarcina beneficiarului si doar in conditiile in care returnarea s-a facut in termenul de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, conform OUG 34/2014.


Schimbul produselor


1. Va rugam sa plasati o noua comanda iar in campul "comentarii comanda" sa specificati ce produse doriti sa schimbati din prima comanda. 


2. Dupa plasarea comenzii de schimb returnati coletul prin intermediul unei firme de curierat astfel : 



A. Puteti sa returnati coletul gratuit prin intermediul firmei de curierat Cargus solicitand ridicarea coletului pe adresa retur@cutoc.ro

Email-ul prin care solicitati ridicarea coletului trebuie sa contina : nume, adresa de ridicare a coletului si un numar de telefon.



B. Puteti sa returnati coletul printr-o alta firma de curierat insa va trebui sa achitati tariful perceput de firma respectiva.



Va rugam sa nu expedieti coletul printr-o alta firma de curierat cu plata expeditiei la destiantar pentru ca va fi refuzat. Returul este gratuit doar prin intermediul Cargus si se refera la un colet cu 1-2 produse (maxim 1-2 kg). Pentru fiecare produs in plus se va aplica o taxa de 2 lei tva inclus.


3. Dupa ce coletul va ajunge la noi vom expedia comanda pentru schimb. Taxa pentru livrarea comenzii de schimb este 19.99 lei. Aceasta va fi achitata la livrarea comenzii pentru schimb. In cazul in care ati returnat coletul printr-o alta firma de curierat decat Cargus livrarea comenzii de schimb va fi gratuita.


4. Termenul de inlocuire al unui produs este de 5-7 zile lucratoare.


IMPORTANT

1. Va rugam sa returnati produsul fara urme de purtare. Produsul trebuie probat pe o suprafata curata. In cazul in care produsul este purtat returul nu va fi acceptat!
2. Va rugam sa impachetati cutia produslui intr-o folie/punga/hartie astfel incat sa nu fie deteriorata pe timpul transportului. Impachetarea coletului se va face de catre dvs si nu de catre curier. In cazul in care doriti sa returnati mai multe produse va rugam sa le impachetati intr-un singur colet.
3. In cazul in care nu veti impacheta produsul corespunzator sau veti da cu scotch direct pe cutia acestuia ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Taxa pentru inlocuirea cutiei este de 3 lei tva inclus.

4. Ridicarea produsului este gratuita o singura data, incepand cu al doilea schimb de produse se va taxa cu 9.99 lei (tva inclus)



Returnarea produselor

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar beneficiarilor persoane fizice, beneficiarii persoane juridice nu au dreptul sa denunte unilateral contractul.

''Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatotului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor''.

Costurile de transport a retururilor sunt achitate de catre client conform OUG 34/2014.


''Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatotului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor''.


In cazul in care doriti sa returnati un produs va rugam sa urmati pasii de mai jos :


1. Va rugam sa trimiteti un email la adresa contact@cutoc.ro in care sa anuntati returul.


Acest email trebuie sa contina :
- nume si prenume
- produsele pe care doriti sa le returnati
- un cont bancar (24 caractere)
- motivul (optional)


2. Returnati coletul prin intermediul unei firme de curierat astfel :


A. Puteti sa returnati coletul prin intermediul firmei de curierat Cargus solicitand ridicarea coletului pe adresa retur@cutoc.ro

Email-ul prin care solicitati ridicarea coletului trebuie sa contina : nume, adresa de ridicare a coletului si un numar de telefon.


Taxa pentru returul unui colet prin Cargus este :


- 9.99 lei tva inclus in cazul in care doriti sa returnati o parte din produsele comandate

- 19.99 lei tva inclus in cazul in care doriti sa returnati toate produsele comandate


B. Puteti sa returnati coletul printr-o alta firma de curierat insa va trebui sa achitati tariful perceput de firma respectiva.


Va rugam sa nu expedieti coletul printr-o alta firma de curierat cu plata expeditiei la destinatar pentru ca va fi refuzat. Va rugam sa nu returnati coletul prin Posta Romana pentru ca nu va fi ridicat. 


3. Dupa ce coletul va ajunge la noi vom returna banii in contul lasat de dvs. Intreaga procedura dureaza aproximativ 10 zile lucratoare.


IMPORTANT


1. Va rugam sa returnati produsul fara urme de purtare. Produsul trebuie probabat pe o suprafata curata. In cazul in care produsul este purtat returul nu va fi acceptat!
2. Va rugam sa impachetati cutia produslui intr-o folie/punga/hartie astfel incat sa nu fie deteriorata pe timpul transportului. Impachetarea coletului se va face de catre dvs si nu de catre curier. In cazul in care doriti sa returnati mai multe produse va rugam sa le impachetati intr-un singur colet.
3. In cazul in care nu veti impacheta produsul corespunzator sau veti da cu scotch direct pe cutia acestuia ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicat dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Taxa de inlocuire a cutiei este de 3 lei tva inclus.

OUG 34/2014 privind protectia consumatotilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Art. 8 ''In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator in conditiile Art.7, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de care consumator." De obicei returnarea banilor se face in maxim 10 zile lucratoare.



9.1 Dreptul de returnare

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar beneficiarilor persoane fizice, beneficiarii persoane juridice nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in vigoare referindu-se doar la persoanele fizice.

''Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatotului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor''.

Costurile de transport a retururilor sunt achitate intotdeauna de catre client conform O.G 34/2014.


De retinut! Nu se accepta colete care sunt expediate prin ramburs!

Va rugam sa returnati produsul in aceeasi stare in care l-ati primit!

9.2 Restituire bani

In urma cererii de retur, a primirii coletului returnat si a indeplinirii conditiilor de retur, cutoc.ro. va returna  in contul IBAN furnizat la trimiterea cererii de retur, valoare integrala a produselor returnate.

O.U. 34/2014, art. 13 (1) "Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, in conformitate cu art. 11."

O.U. 34/2014, art. 14 (2) "Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sa in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de catre consumator.

10 Intretinerea incaltamintei

Produsul cumparat nu reprezinta un produs de folosinta indelungata si de aceea recomandam utilizarea, ingrijirea acestuia si respectarea semnificatiei simbolurilor grafice, conform recomandarilor de intretinere.


Recomandari generale privind intretinerea incaltamintei


Se recomanda ca incaltamintea sa fie folosita numai in scopul pentru care a fost fabricata.
Incaltamintea cu fete textile, din antilopa sau nabuc, care prezinta cusaturi decorative sau perforatii, precum si incaltamintea cu talpi din piele sau cusute, se recomanda a fi purtata doar pe timp uscat, deoarece exista riscul patrunderii apei in interior.
Pentru evitarea deteriorarii premature a incaltamintei in zona calcaiului, se recomanda folosirea incaltatorului.


Pentru marirea duratei de folosire, se recomanda purtarea alternativa a 2-3 perechi de incaltaminte in aceeasi perioada de timp.


Curatarea incaltamintei


Incaltamintea cu fete din piele neteda sau presata se curata de praf cu o carpa moale sau cu o perie, iar petele de grasime sau alte impuritati se indeparteaza cu o carpa inmuiata in solutie apoasa de detergent.


Incaltamintea cu fete din piele de antilopa sau nabuc, uscata, se curata cu o perie speciala pentru pielea de antilopa. Nu este recomandata folosirea apei, deoarece acest lucru ar putea determina patarea materialului.


Incaltamintea cu fete din materiale sintetice se curata de praf cu o carpa uscata. Petele pot fi indepartate cu o carpa inmuiata in solutie slaba de apa si sapun (1-2%). Nu se va intrebuinta, in acest sens, ceara de pantofi.


Incaltamintea din material textil, dupa fiecare purtare, se va curata de praf cu o perie uscata. Petele de ulei sau de grasime vor fi indepartate cu solutii pentru pete destinate materialelor textile.
Incaltamintea cu fete din lac sau din piele metalizata se curata de praf cu o carpa moale.


Niciun articol de incaltaminte nu se spala in masina de spalat rufe sau cu inalbitori. De asemenea, este recomandata ferirea articolelor de incaltaminte de contactul direct cu solventi organici.
Este interzisa spalarea articolelor de incaltaminte cu detergenti pentru spalarea rufelor, deoarece acestia au in compozitie solventi care, intrand in contact cu adezivi folositi la confectionarea produselor, pot duce la dezlipirea acestora etc.


Este recomandata evitarea contactului indelungat cu apa. Udarea puternica a fetelor cu apa sau alte lichide poate duce la dezlipirea incaltamintei, deterioarea fetelor si, implicit, la pierderea garantiei produsului.
Fata incaltamintei se va feri de lovituri puternice sau intepaturi.


Uscarea incaltamintei
Incaltamintea trebuie lasata sa se usuce natural la temperatura camerei.
Nu este recomandata fortarea uscarii produsului la radiator, foc, uscator de par sau alta sursa directa de caldura.


Depozitarea incaltamintei


Incaltamintea nu trebuie depozitata langa surse de caldura sau intr-un mediu umed si trebuie ferita de actiunea produselor petroliere si a solventilor organici.
Dupa fiecare purtare, pantofii se curata si se depoziteaza pe un suport de pantofi potrivit ca marime si forma.
Pentru conservarea in timp a formei initiale a incaltamintei, este recomandata folosirea unui calapod sau a unui suport specializat cu functii asemanatoare.

Recomandari generale privind intretinerea incaltamintei


Se recomanda ca incaltamintea sa fie folosita numai in scopul pentru care a fost fabricata.
Incaltamintea cu fete textile, din antilopa sau nabuc, care prezinta cusaturi decorative sau perforatii, precum si incaltamintea cu talpi din piele sau cusute, se recomanda a fi purtata doar pe timp uscat, deoarece exista riscul patrunderii apei in interior.


Pentru a evita riscul de migrare a culorii, in cazul captuselile naturale care nu au fost tratate chimic pentru fixarea pigmentului, se recomanda purtarea ciorapilor asortati sau de culoare inchisa.
Pentru marirea duratei de folosire, se recomanda purtarea alternativa a 2-3 perechi de incaltaminte in aceeasi perioada de timp.
Va rugam sa respectati instructiunile de intretinere corespunzatoare produsului, mentionate in documentele insotitoare ale acestuia. In situatia nerespectarii acestora, se pierd drepturile aferente perioadei de garantie.
In urma oricarei interventii de reparare a incaltamintei se va pierde garantia.
Garantia se acorda produselor care prezinta deficiente neimputabile consumatorului. Defectele aparute ca urmare a uzurii fizice sunt excluse din garantie.
Utilizarea sau intretinerea incorecta a produsului, precum si disconfortul, ranile sau deformarile piciorului provenite din purtarea incaltamintei de marime sau forma nepotrivita cu piciorul nu angajeaza raspunderea cutoc.ro.
Nerespectarea acestor instructiuni duce la pierderea automata a garantiei.


11. Reclamatii

Pentru orice reclamatii, sugestii, nemultumiri sau intrebari cutoc.ro. va recomanda sa ne contactati la adresa de e-mail contact@cutoc.ro sau sa completati formularul tipizat de pe acest site web.

12. Forta majora

Compania cutoc.ro. nu poate fi considerata raspunzatoare pentru expedieri intarziate in cazurile:

• cazul fortuit: blocaje rutiere, surpari de teren in apropierea soselei, caderi de poduri, accidente rutiere, probleme mecanice ce pot aparea in modul de transport, etc.;
• cauze naturale: furtuni, incendii, inundatii, zapada sau inghet, etc.;
• cauze umane: razboaie, starea de asediu, greve, revolutii, etc..

12. Limitarea responsabilitatii

Compania cutoc.ro. nu este raspunzatoare pentru acuratetea datelor furnizate utilizatorului sau pentru erorile, greselile, neindeplinirile, intarzierile sau intreruperile fluxului de date indiferent de motiv.

Compania cutoc.ro nu este raspunzatoare pentru daunele aduse calculatorului dumneavoastra sau virusi care ar putea sa va infecteze calculatorul sau alt echipament ca urmare a descarcarii vreunui continut, accesarii sau utilizarii acestui site web.

Compania cutoc.ro. nu este raspunzatoare pentru nici un fel de daune (inclusiv, dar fara a se limita la daune rezultate din date pierdute, profituri pierdute) rezultate ca urmare a folosirii, sau a incapacitatii de folosire, a informatiilor prezente pe acest site web, chiar daca compania a fost prevenita in legatura cu posibilitatea producerii unor astfel de daune.

13. Jurisdictie

Legea aplicabila este legea romana. Toate litigiile privind interpretarea, executarea sau incetarea prezentilor Termeni si Conditii se vor rezolva pe cale amiabila de catre reprezentantii partilor (beneficiar si furnizor). In cazul imposibilitatii unei intelegeri intre parti, solutionarea litigiului revine instantelor de judecata romane.