Termeni si conditii

TERMENI SI CONDITII

Acest regulament se aplica tuturor vanzarilor de bunuri de catre ZAPATOS MARKETING SRL prin intermediul acestui site web

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor ce se regasesc mai jos. Daca nu sunteti de acord cu termenii si conditiile companiei Zapatos Marketing Srl va rugam nu accesati acest site.

Zapatos Marketing Srl isi rezerva dreptul de a efectua modificari ulterioare acestui contract, fara a notifica in prealabil partile.

1. Definitii

In interesul prezentului regulament, urmatorii termeni se definesc astfel:

• beneficiar = persoane fizice sau juridice ce plaseaza o comanda pe acest site web;
• furnizor = compania Zapatos Marketing Srl, identificata la Registrul Comertului cu J51/182/2015, Cod unic de inregistrare RO34440057 avand sediul social in Str Nita Nicolae nr 15 comuna Borcea jud Calarasi si punct de lucru deschis in Drumul intre Tarlale nr 42, sector3, Bucuresti , denumit in continuare cutoc.ro;
• produse  = bunuri care urmeaza a fi livrate de furnizor catre beneficiar ca urmare a contractului incheiat;
• comanda = o forma electronica de comunicare intre beneficiar si furnizor, prin care furnizorul isi da acordul de livrare a produselor solicitate, iar beneficiarul este de acord sa achite contravaloarea produselor comandate;
• contract = o comanda confirmata si validata de catre furnizor.

2. Drepturi de autor

Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site web apartin in totalitate companiei cuToc.ro si nu se pot copia sau folosi fara acordul scris al proprietarului.

Persoanele care acceseaza acest site web au dreptul de a vizualiza intregul continut si sa insereze link-uri catre acest site web pe alte site-uri cu caracter comercial sau publicitar.

cutoc.ro. isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii care au un comportament inadecvat sau limbaj necivilizat si agresiv.

3. Confidentialitatea datelor

cutoc.ro garanteaza pentru protectia si confidentialitatea datelor dumneavoastra personale conform Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare si a Legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces asupra datelor personale, de modificare, dreptul de a inceta prelucrarea lor, dreptul de opunere a prelucrarii lor si dreptul de a va adresa justitiei. Va puteti exercita aceste drepturi prin expedierea unei cereri scrise, semnata si datata, la sediul cuToc.ro.

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul acestui site web sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul www.cutoc.ro va fi considerata tentativa de frauda si va fi pedepsita penal conform legislatiei romane in vigoare de catre autoritatile competente.

Datele dumneavoastra personale sunt colectate, in maxima siguranta, numai in scopul de a va inregistra si livra comenzile efectuate. cuToc.ro. recomanda tuturor parintilor si tutorilor legali sa informeze minorii, intr-un mod cat mai corect si adecvat, cu privire la utilizarea datelor cu caracter personal, in momentul utilizarii site-ului.

4. Comanda

Confirmarea comenzii de catre beneficiar aduce dupa sine acceptarea termenilor si conditiilor impuse de cuToc.ro

Se considera finalizata comanda in momentul in care beneficiarul o confirma telefonic furnizorului. Comanda nu se livreaza niciodata daca beneficiarul nu o confirma in prealabil. Prezentul contract intra in vigoare la confirmarea telefonica a comenzii de catre unul din operatorii cuToc.ro

5. Modalitati de plata

cuToc.ro. va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de a plati produsele comandate:

• ramburs, prin plata numerar catre curier la livrarea coletului;

6. Garantia produselor

cuToc.ro. asigura garantia tuturor produselor comercializate, conform Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiilor asociate acestora.
cuToc.ro. comercializeaza doar produse noi, aceste produse provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Certificatele de garantie sunt oferite fie de cuToc.ro, fie de colaboratorii sau partenerii acesteia.
Perioada de garantie pentru produse este de 30 de zile , iar termenul de solutionare a deficientelor este de 15 zile.


7. Garantia preturilor

Produsele comercializate pe acest site web includ TVA (19% din valoarea produsului).
Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel afisat pe site in momentul plasarii comenzii.
Ne rezervam dreptul de a schimba pretul produselor fara o notificare prealabila, insa ne asumam raspunderea ca valoarea comenzii dumneavoastra sa nu se modifice dupa confirmarea acesteia telefonic de operatorii nostri.

8.1 Livrarea comenzilor

Livrarea comenzilor se face prin firma de curierat rapid, la adresa de livrare completata la plasarea comenzii.

In cazul in care beneficiarul nu este gasit la adresa mentionata la plasarea comenzii, curierul va reveni de doua ori in incercarea de a contacta beneficiarul. In conditia in care dupa cele doua incercari beneficiarul nu a fost gasit la adresa mentionata la plasarea comenzii, comanda va fi anulata si prezentul contract va fi considerat anulat.

In cazul in care la livrare coletul prezinta urme de deteriorare sau ambalajul este desfacut va rugam sa refuzati comanda si sa luati legatura cu departamentul de relatii cu clientii trimitand un e-mail catre adresa contact@cutoc.ro

In cazul in care produsul nu se afla in stocul nostru sau prezinta defecte de fabricatie va vom anunta telefonic sau pe email.

8.2 Costul transportului

Costul transportului difera in functie de localitatea in care locuiti, dupa cum urmeaza:

- in Bucuresti tariful este de 7.9 lei (TVA inclus);


- in restul localitatilor din Romania tariful este de 15.9 lei (TVA inclus);

Costul returului difera in functie de localitatea in care locuiti, dupa cum urmeaza:

- in Bucuresti tariful este de 7.9 lei (TVA inclus);


- in restul localitatilor din Romania tariful este de 15.9 lei (TVA inclus);

Costul schimbului de produse difera in functie de localitatea in care locuiti, dupa cum urmeaza:

- in Bucuresti tariful este de 7.9 lei (TVA inclus);


- in restul localitatilor din Romania tariful este de 15.9 lei (TVA inclus);


 
8.3 Timpul de livrare

Comanda dumneavoastra va fi procesata si livrata in cel mai scurt timp posibil. Termenul de livrare este de 1-2 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, in cazul in care pe site sunt inregistrate foarte multe comenzi, ne rezervam dreptul de a mari perioada maxima de livrare cu 1-3 zile lucratoare.

8.4 Programul de livrare

Livrarile se fac de Luni-Vineri in intervalul orar 09:00-17:00. Inainte de efectuarea livrarii veti fi contactat telefonic de unul din curieri pentru a confirma adresa de livrare. 

Daca in acest timp nu sunteti la adresa de livrare, puteti cere ca livrarea sa se faca la o alta adresa sau sa specificati un interval orar in care sunteti la adresa la care ati cerut livrarea la plasarea comenzii.

.


9.1 Returarea produselor

Se pot returna doar produsele care se afla in aceeasi stare fizica in care au fost livrate: fara urme de folosire, in integritate totala (daca au avut accesorii este necesar sa le inapoiati), fara rupturi, in ambalajele originale.

Produsele pot fi returnate in urmatoarele doua cazuri:

Cazul 1
In situatia in care beneficiarul returneaza un produs din motive care il privesc:
- "nu imi mai place produsul";
- "mi-am dat seama ca imi doream altceva";
- "mi-am dat seama ca am comandat marimea gresita";
- "mi-am dat seama ca am comandat culoarea gresita";
- oricare alt motiv nejustificat invocat de beneficiar care nu reprezinta o greseala a companiei cutoc.ro. (produs defect sau marime/produs trimis gresit);
Compania cutoc.ro este responsabila doar cu returnarea banilor pe produsele comandate, nu si pe cheltuielile de transport de returnare ce revin direct in sarcina beneficiarului si doar in conditiile in care returnarea s-a facut in termenul de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, conform OUG 34/2014.

Cazul 2
In situatia in care beneficiarul returneaza un produs din motive care ne privesc:
- produsul trimis are defect din fabrica;
- produsul trimis nu este cel comandat (v-am trimis alt produs/alta marime/alta culoare);
ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate, iar compania cutoc.ro. este responsabila cu returnarea banilor pe produsele comandate, cat si a cheltuielilor de transport de returnare a produselor.


Pentru a se putea efectua procesul de returnare a unui colet este necesar ca dumneavoastra sa anuntati intentia de returnare, prin accesarea zonei de pe site legata de retunarea produselor.

Schimbul produselor

Pasii de urmat pentru schimbul unui produs sunt:

1.  Va rugam sa plasati o noua comanda iar in campul "observatii" sa specificati ce produs doriti sa schimbati  din prima comanda. Puteti sa faceti schimb cu un alt produs sau o alta marime.

2.  Vom trimite un curier pentru a ridica produsul pe care doriti sa il schimbati din prima comanda. Va rugam sa ambalati produsele intr-o folie/punga/hartie astfel incat cutia produsului sa nu fie deteriorata pe timpul transportului. Ridicarea coletului se va face in 1-2 zile lucratoare de la primirea comenzii pentru schimb. Schimul produselor nu se confirma telefonic!

In cazul in care nu sunteti contactata in 1-2 zile pentru ridicarea coletului va rugam sa ne anuntati.

3. Dupa ce coletul va ajunge la noi vom expedia comanda pentru schimb. Coletul se va livra in 1-2 zile lucratoare.

Taxa pentru schimbul unui produs este de 7.9 lei in Bucuresti si 15.90 lei in restul tarii. Aceasta se va achita la livrarea produsului comandat la schimb. 

Termenul de inlocuire al unui produs este de aproximativ 5 zile lucratoare.

Conditiile pentru schimbul unui produs:

1. Va rugam sa returnati produsul fara urme de purtare. Va rugam sa probati produsul pe o suprafata curata. In cazul in care prezinta urme de folosire ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

2. Va rugam sa ambalati cutia produsului intr-o folie/punga/hartie astfel incat sa nu fie deteriorata pe timpul transportului.

3. Va rugam sa nu expediati coletul catre noi inainte sa plasati comanda pentru schimb. Schimbul produselor se va face doar prin intermediul curierului trimis de noi.

4.  Termenul pentru schimbarea unui produs este de 14 zile de la primirea coletului. In cazul in care ati primit un produs cu defect va rugam sa ne anuntati in termen de 48 ore.

5. In cazul in care ati primit un alt produs decat cel comandat vom schimba gratuit cu produsul si marimea din comanda initiala. In cazul in care nu avem in stoc produsul comandat, se poate schimba cu un alt produs de pe site. 

6. In cazul in care ati primit un alt produs decat cel comandat si doriti sa il schimbati cu un alt produs decat cel din comanda initiala veti achita taxa de schimb.

7. In cazul in care ati primit un produs cu defect vom suporta taxele de schimb cu acelasi produs din comanda initiala. In cazul in care doriti sa schimbati cu un alt produs clientul va suporta taxele de schimb.

8. In cazul in care doriti sa schimbati cu un produs mai ieftin decat cel din comanda initiala va rugam sa ne lasati un cont bancar pentru returnarea diferentei. In cazul in care doriti sa schimbati cu un produs mai scump decat cel din comanda initiala veti achita diferenta curierului.

Returnarea produselor

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar beneficiarilor persoane fizice, beneficiarii persoane juridice nu au dreptul sa denunte unilateral contractul.

''Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatotului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor''.

Costurile de transport a retururilor sunt achitate de catre client conform OUG 34/2014.

Conditiile pentru returnarea unui produs:

1. Va rugam sa returnati produsul fara urme de purtare. Va rugam sa probati produsul pe o suprafata curata. In cazul in care prezinta urme de folosire ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

2. Cutia produsului trebuie impachetata intr-o folie/punga/hartie astfel incat sa nu fie deteriorata pe timpul transportului. Impachetarea coletului se va face de catre dvs si nu de catre curier.

3. In cazul in care nu veti impacheta produsul corespunzator sau veti da cu scotch direct pe cutia acestuia ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

4. In cazul in care primim un produs care prezinta urme de purtare ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

5. In cazul in care solicitati un schimb de produse si va razganditi sau coletul este refuzat se vor achita taxele de transport de 7.90 lei, respectiv 15.9 lei. (TVA inclus)

Pasii de urmat pentru returnarea unui produs sunt:

 

1. Trimiteti un email la adresa contact@cutoc.ro pentru a anunta returul. Acest email trebuie sa contina :

 - nume

-  adresa de ridicare a coletului si un numar de contact 

- produsul/produsele pe care doriti sa le returnati

- un cont bancar in care se vor restitui banii (24 caractere)

Veti primi un raspuns din partea noastra in termen de 3 zile lucratoare.

 

2. Dupa ce primiti raspuns la email-ul trimis ambalati produsele pe care doriti sa le returnati intr-o folie/coala protectoare astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu fie deteriorat pe timpul transportului.

 

3. Vom trimite un curier pentru a ridica coletul de la dvs in 1-2 zile lucratoare dupa ce ati primit confirmarea inregistrarii returului. 

La expeditor treceti datele dvs : nume, adresa si numar de telefon iar la destinatar datele noastre 

Destinatar : SC ZAPATOS MARKETING SRL

Adresa : Drumul intre tarlale nr 42, sector 3 Bucuresti

Telefon : 0728 714 526 

Va rugam sa nu treceti nicio suma ramburs. Orice coletul cu ramburs va fi refuzat.

Va rugam sa nu expediati coletul fara sa inregistrati returul pe email!

Va rugam sa nu expediati coletul prin alt curier. Returul produselor se face doar prin curierului trimis de noi. Cheltuielile de retur se vor scadea din suma ce urmeaza sa se depuna in contul clientului. Va rugam sa nu achitati nicio suma la expedierea coletului!

Coletele nu se returneaza prin Posta Romana. Orice colet trimis prin Posta Romana nu va fi ridicat.

Returnarea banilor se face doar intr-un cont bancar furnizat in cererea de retur! Banii nu se pot trimite prin curier sau prin Posta Romana.

Returul este suportat de client si se va scadea din suma returnata

OUG 34/2014 privind protectia consumatotilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Art. 8 ''In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator in conditiile Art.7, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de care consumator." De obicei returnarea banilor se face in maxim 10 zile lucratoare.



9.1 Dreptul de returnare

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar beneficiarilor persoane fizice, beneficiarii persoane juridice nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in vigoare referindu-se doar la persoanele fizice.

''Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatotului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor''.

Costurile de transport a retururilor sunt achitate intotdeauna de catre client conform O.G 34/2014.

De retinut! Nu se accepta colete care sunt expediate prin ramburs!

Va rugam sa returnati produsul in aceeasi stare in care l-ati primit!

9.2 Restituire bani

In urma cererii de retur, a primirii coletului returnat si a indeplinirii conditiilor de retur, cutoc.ro. va returna  in contul IBAN furnizat la trimiterea cererii de retur, valoare integrala a produselor returnate.

O.U. 34/2014, art. 13 (1) "Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, in conformitate cu art. 11."

O.U. 34/2014, art. 14 (2) "Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sa in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de catre consumator.

10 Intretinerea incaltamintei

Produsul cumparat nu reprezinta un produs de folosinta indelungata si de aceea recomandam utilizarea, ingrijirea acestuia si respectarea semnificatiei simbolurilor grafice, conform recomandarilor de intretinere.


Recomandari generale privind intretinerea incaltamintei


Se recomanda ca incaltamintea sa fie folosita numai in scopul pentru care a fost fabricata.
Incaltamintea cu fete textile, din antilopa sau nabuc, care prezinta cusaturi decorative sau perforatii, precum si incaltamintea cu talpi din piele sau cusute, se recomanda a fi purtata doar pe timp uscat, deoarece exista riscul patrunderii apei in interior.
Pentru evitarea deteriorarii premature a incaltamintei in zona calcaiului, se recomanda folosirea incaltatorului.


Pentru marirea duratei de folosire, se recomanda purtarea alternativa a 2-3 perechi de incaltaminte in aceeasi perioada de timp.


Curatarea incaltamintei


Incaltamintea cu fete din piele neteda sau presata se curata de praf cu o carpa moale sau cu o perie, iar petele de grasime sau alte impuritati se indeparteaza cu o carpa inmuiata in solutie apoasa de detergent.


Incaltamintea cu fete din piele de antilopa sau nabuc, uscata, se curata cu o perie speciala pentru pielea de antilopa. Nu este recomandata folosirea apei, deoarece acest lucru ar putea determina patarea materialului.


Incaltamintea cu fete din materiale sintetice se curata de praf cu o carpa uscata. Petele pot fi indepartate cu o carpa inmuiata in solutie slaba de apa si sapun (1-2%). Nu se va intrebuinta, in acest sens, ceara de pantofi.


Incaltamintea din material textil, dupa fiecare purtare, se va curata de praf cu o perie uscata. Petele de ulei sau de grasime vor fi indepartate cu solutii pentru pete destinate materialelor textile.
Incaltamintea cu fete din lac sau din piele metalizata se curata de praf cu o carpa moale.


Niciun articol de incaltaminte nu se spala in masina de spalat rufe sau cu inalbitori. De asemenea, este recomandata ferirea articolelor de incaltaminte de contactul direct cu solventi organici.
Este interzisa spalarea articolelor de incaltaminte cu detergenti pentru spalarea rufelor, deoarece acestia au in compozitie solventi care, intrand in contact cu adezivi folositi la confectionarea produselor, pot duce la dezlipirea acestora etc.


Este recomandata evitarea contactului indelungat cu apa. Udarea puternica a fetelor cu apa sau alte lichide poate duce la dezlipirea incaltamintei, deterioarea fetelor si, implicit, la pierderea garantiei produsului.
Fata incaltamintei se va feri de lovituri puternice sau intepaturi.


Uscarea incaltamintei
Incaltamintea trebuie lasata sa se usuce natural la temperatura camerei.
Nu este recomandata fortarea uscarii produsului la radiator, foc, uscator de par sau alta sursa directa de caldura.


Depozitarea incaltamintei


Incaltamintea nu trebuie depozitata langa surse de caldura sau intr-un mediu umed si trebuie ferita de actiunea produselor petroliere si a solventilor organici.
Dupa fiecare purtare, pantofii se curata si se depoziteaza pe un suport de pantofi potrivit ca marime si forma.
Pentru conservarea in timp a formei initiale a incaltamintei, este recomandata folosirea unui calapod sau a unui suport specializat cu functii asemanatoare.

Recomandari generale privind intretinerea incaltamintei


Se recomanda ca incaltamintea sa fie folosita numai in scopul pentru care a fost fabricata.
Incaltamintea cu fete textile, din antilopa sau nabuc, care prezinta cusaturi decorative sau perforatii, precum si incaltamintea cu talpi din piele sau cusute, se recomanda a fi purtata doar pe timp uscat, deoarece exista riscul patrunderii apei in interior.


Pentru a evita riscul de migrare a culorii, in cazul captuselile naturale care nu au fost tratate chimic pentru fixarea pigmentului, se recomanda purtarea ciorapilor asortati sau de culoare inchisa.
Pentru marirea duratei de folosire, se recomanda purtarea alternativa a 2-3 perechi de incaltaminte in aceeasi perioada de timp.
Va rugam sa respectati instructiunile de intretinere corespunzatoare produsului, mentionate in documentele insotitoare ale acestuia. In situatia nerespectarii acestora, se pierd drepturile aferente perioadei de garantie.
In urma oricarei interventii de reparare a incaltamintei se va pierde garantia.
Garantia se acorda produselor care prezinta deficiente neimputabile consumatorului. Defectele aparute ca urmare a uzurii fizice sunt excluse din garantie.
Utilizarea sau intretinerea incorecta a produsului, precum si disconfortul, ranile sau deformarile piciorului provenite din purtarea incaltamintei de marime sau forma nepotrivita cu piciorul nu angajeaza raspunderea cutoc.ro.
Nerespectarea acestor instructiuni duce la pierderea automata a garantiei.


11. Reclamatii

Pentru orice reclamatii, sugestii, nemultumiri sau intrebari cutoc.ro. va recomanda sa ne contactati la adresa de e-mail contact@cutoc.ro sau sa completati formularul tipizat de pe acest site web.

12. Forta majora

Compania cutoc.ro. nu poate fi considerata raspunzatoare pentru expedieri intarziate in cazurile:

• cazul fortuit: blocaje rutiere, surpari de teren in apropierea soselei, caderi de poduri, accidente rutiere, probleme mecanice ce pot aparea in modul de transport, etc.;
• cauze naturale: furtuni, incendii, inundatii, zapada sau inghet, etc.;
• cauze umane: razboaie, starea de asediu, greve, revolutii, etc..

12. Limitarea responsabilitatii

Compania cutoc.ro. nu este raspunzatoare pentru acuratetea datelor furnizate utilizatorului sau pentru erorile, greselile, neindeplinirile, intarzierile sau intreruperile fluxului de date indiferent de motiv.

Compania cutoc.ro nu este raspunzatoare pentru daunele aduse calculatorului dumneavoastra sau virusi care ar putea sa va infecteze calculatorul sau alt echipament ca urmare a descarcarii vreunui continut, accesarii sau utilizarii acestui site web.

Compania cutoc.ro. nu este raspunzatoare pentru nici un fel de daune (inclusiv, dar fara a se limita la daune rezultate din date pierdute, profituri pierdute) rezultate ca urmare a folosirii, sau a incapacitatii de folosire, a informatiilor prezente pe acest site web, chiar daca compania a fost prevenita in legatura cu posibilitatea producerii unor astfel de daune.

13. Jurisdictie

Legea aplicabila este legea romana. Toate litigiile privind interpretarea, executarea sau incetarea prezentilor Termeni si Conditii se vor rezolva pe cale amiabila de catre reprezentantii partilor (beneficiar si furnizor). In cazul imposibilitatii unei intelegeri intre parti, solutionarea litigiului revine instantelor de judecata romane.

  
  

  
  


  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?





  

  

Oferte speciale

  

  
  
  
   
 
Informatii utile
Termeni si conditii
Confidentialitate
Feed-uri RSS
Politica de Cookies
Schimbul produselor
Returnarea produselor
 
Livrarea si returnarea produselor
Cum cumpar
Cosul meu
Metode de plata
Livrarea produselor
Schimbul produselor
Returnarea produselor
 
Asistenta
Contacteaza-ne
Intrebari frecvente
Harta site
ANPC
 
Cont client
Inregistrare
Recuperare parola
Istoric comenzi