Returnarea produselor

Returnarea produselor

''Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatotului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor''.



Conditiile pentru returnarea unui produs:

1. Va rugam sa returnati produsul fara urme de purtare. Va rugam sa probati produsul pe o suprafata curata.


2. Cutia produsului trebuie impachetata intr-o folie/punga/hartie astfel incat sa nu fie deteriorata pe timpul transportului. Impachetarea coletului se va face de catre dvs si nu de catre curier.

3. In cazul in care nu veti impacheta produsul corespunzator sau veti da cu scotch direct pe cutia acestuia ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

4. In cazul in care primim un produs care prezinta urme de purtare ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

5. In cazul in care solicitati un schimb de produse si va razganditi sau coletul este refuzat se vor achita taxele de transport de 7.90 lei, respectiv 15.9 lei. (TVA inclus)


Pasii de urmat pentru returnarea unui produs sunt:

 

1. Trimiteti un email la adresa contact@cutoc.ro pentru a anunta returul. Acest email trebuie sa contina :

 - nume

-  adresa de ridicare a coletului si un numar de contact 

- produsul/produsele pe care doriti sa le returnati

- un cont bancar in care se vor restitui banii (24 caractere)


Atentie! Va rugam sa trimiteti acest email doar la adresa contact@cutoc.ro In cazul in care nu ati folosit aceasta adresa de email procesul de retur va fi intarziat !


Veti primi un raspuns din partea noastra in termen de 3 zile lucratoare.

 

2. Dupa ce primiti raspuns la email-ul trimis ambalati produsele pe care doriti sa le returnati intr-o folie/coala protectoare astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu fie deteriorat pe timpul transportului.

 

3. Vom trimite un curier pentru a ridica coletul de la dvs in 1-2 zile lucratoare dupa ce ati primit confirmarea inregistrarii returului. 


La expeditor treceti datele dvs : nume, adresa si numar de telefon iar la destinatar datele noastre 

Destinatar : SC ZAPATOS MARKETING SRL

Adresa : Drumul intre tarlale nr 42, sector 3 Bucuresti

Telefon : 0728 714 526 




Va rugam sa nu treceti nicio suma ramburs. Orice coletul cu ramburs va fi refuzat.

Va rugam sa nu expediati coletul fara sa inregistrati returul pe email!

Va rugam sa nu expediati coletul prin alt curier. Returul produselor se face doar prin curierului trimis de noi. Cheltuielile de retur se vor scadea din suma ce urmeaza sa se depuna in contul clientului. Va rugam sa nu achitati nicio suma la expedierea coletului!

Coletele nu se returneaza prin Posta Romana. Orice colet trimis prin Posta Romana nu va fi ridicat.

Returnarea banilor se face doar intr-un cont bancar furnizat in cererea de retur! Banii nu se pot trimite prin curier sau prin Posta Romana.

Returul este suportat de client si se va scadea din suma returnata

OUG 34/2014 privind protectia consumatotilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Art. 8 ''In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator in conditiile Art.7, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractului de care consumator." 

Va multumim!

Echipa cuToc.ro

  
  

  
  


  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?





  

  

Oferte speciale